Kimim Ben?

Öncelikle bu yazıları yazan adam kim ondan başlayayım. Ben ne yazar, ne şair , ne edebiyatçı, ne de sanatçıyım. Ben egosu olan yazdıklarının okunmasını belki kendi gibi hisseden insanların olduğunu bilmesinin kendine iyi geleceğini düşünen bir mühendisim. Mühendis olmamı vurgulamamın nedeni sayısal zekamın sözelden daha fazla işlediğini dolayısıyla yazılarımın ve verdiğim örneklerin daha çok bu doğrultuda olduğunu anlatmak istiyorum. Şimdiden yapacağım tüm yazım hataları, imla hataları ve anlatım bozuklukları adına özür dilerim.

Ben ruhu acılar içinde kıvranan, elinde olanı elinde tutmayı beceremeyen ve bunları yıllarca yaşayıp artık bunları değiştirmek isteyen biriyim. Sevgiyi, duyguları ve yaşananları zihinim de netleştiremeyen biriyim. Klinik olarak anksiyete ve depresyon tanım var. Bana sorarsanız her insan kadar var bende de bunlar. Ancak şuan bulunduğum nokta bir dip noktası. Tüm hayatımı ameliyat masasına yatırmış vaziyetteyim. Motoru indirmiş vaziyetteyim yani sanayi diliyle konuşmak gerekirse. Gergin bir çocukluk geçirdim. Mutsuz ve didişen ebeveynlerim vardı. Haliyle böyle bir üründen çok doğru bir şey çıkmadı. İyi niyetli olup kötü şeyler yapan bir insan diyebilirim kendime.

Ego sahibi dedim en başta kendime. Doğru bir egom var. Tabi ki bu egom ezilmişliğin bir dışa vurma durumundan kaynaklanıyor. Kendime deli dememin sebebi ise; artık hayatımda ki sınır ve çizgilerin kalkmış olması. Benim için bu hayatta tek bir doğru, tek bir haklı ve tek bir çözüm yok. Ben kendimi ve hayatımı değiştirmek isteyen bir insanım.  Arayışım ise huzur ve mutluluk. Diyeceksiniz ki e herkes bunu istiyor. Zaten benim de kimseden bir farkım yok. Var demedik yani :)

Her şeyden önce beni bu blog u yazmaya iten, hayatıma giren şanslı ve şanssız insanlara çok teşekkür ediyorum.

Size bu blogda, yaşadığım şeyleri, düşüncelerimi ve sizlerden(olur da okuyan olursa) gelen öneriler üzerine yazılar paylaşacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Efexoru Bırakmak

Antidepresan Kullanırken Yaşananlar

Umursanmamak